ONLİNE ALIŞVERİŞ ZAMANI

ONLİNE ALIŞVERİŞ ZAMANI

Korona virüs salgınının tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de çoğunlukla insanları evinde kalmaya mecbur bıraktığı günleri yaşıyoruz. Bu süreçte günlük yaşamdaki alışkanlıklardan, tüketim tercihlerine kadar her şey değişiyor. Bursa’dan doğan ve büyüyen bir marka olarak 25 yıldır ağırlıklı havlu bornoz ürünlerinde olmak üzere ev tekstili sektöründe dünyanın birçok noktasına ürünlerimizi ulaştırıyoruz.

15 Nisan 2020 - 15:44

IRMAK İRMAN GAZİOĞLU

MİNTEKS İŞ GELİŞTİRME KOORDİNATÖRÜ

Korona virüs salgınının tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de çoğunlukla insanları evinde kalmaya mecbur bıraktığı günleri yaşıyoruz. Bu süreçte günlük yaşamdaki alışkanlıklardan, tüketim tercihlerine kadar her şey değişiyor. Bursa’dan doğan ve büyüyen bir marka olarak 25 yıldır ağırlıklı havlu bornoz ürünlerinde olmak üzere ev tekstili sektöründe dünyanın birçok noktasına ürünlerimizi ulaştırıyoruz. Evden izolasyonun sağlandığı bu günlerde biz de Minteks Şirketler Grubu olarak fabrika üretim kısmımızı durdururken, idari kadromuzla birlikte, satış mağazamız, benzin istasyonumuz ve restaurantta paket servis hizmeti verdiğimiz alanlarda dönüşümlü çalışma sistemine geçtik. Online toplantılar ve iş takibi ile süreci yönetmeye devam ediyoruz.

Korona salgınının etkisiyle birlikte dijital ortamda da çok büyük değişiklikler oluyor. Zorunlu olmadıkça dışarı çıkılmaması ve yasal kısıtlamalar nedeniyle tüketicilerin daha çok online alışverişe geçiş yaptıkları biliniyor. Bu süreçte özellikle son beş yıldır altyapısını güçlendirdiğimiz ve yatırım yapmaya devam ettiğimiz online satış mağazamız mintekshome.com ile tüketicilerimizle aramızdaki bağı ve güvene dayalı ilişkiyi sürdürmek için titizlikle çalışıyoruz. Özellikle gelen taleplere de duyarlılık göstererek ambalajlama kısmında hijyenik kurallar için ayrıca hassas davranıyoruz.

TÜKETİCİ DUYGUSAL BAĞ KURUYOR

Online satış mağazamızda, yaşam alanlarımız için hijyen grubundan gıdaya kadar uzanan ürün çeşitliliğimiz nedeniyle aynı zamanda tüketicilerimizin yaptığı alışverişler ile alışkanlıklarıyla ilgili elde ettiğimiz bilgiler de önümüzdeki süreçler için ayrıca veri oluşturuyor. Son bir aydaki verilere baktığımızda özellikle hijyen ve temizlik ürünlerindeki artış salgın nedeniyle ev temizliği konusunda gösterilen hassasiyetin üst seviyelere çıktığını da gözler önüne seriyor. Ayrıca banyo ürünlerindeki her yaş grubundan tüm aile için havlu ve bornoz alışverişleri, evde kalma sürecinin tüketicilerin evindeki konforu oluşturma ve uzun süredir ertelediği ihtiyaçlarında yenilenme süreci için fırsat olarak gördüğünü de gösteriyor.

KARŞILIKLI GÜVEN VE SEVGİ

Bizim için çok değerli diğer bir veri de online müşteri hizmetlerine gönderilen mesajlarla, tüketicilerimizin kendini değerli hissetmeye, stresten, gündelik düşüncelerden uzaklaşmaya ve rahatlamaya ihtiyaç duyduğudur. Markamızla kurulan duygusal bağı daha da yakından hissetmemiz bizi marka algımız açısından mutlu ederken bir yandan da müşteri memnuniyeti açısından sorumluluğumuzu artırmaktadır. Hizmet sektöründe yıllardır karşılıklı güvene ve sevgiye dayanarak kurduğumuz bağın önemini çok iyi bilen bir marka olarak, sosyal aktivitelerin azaldığı ve fiziksel mesafelerin arttığı bu dönemi en kısa sürede atlatmayı, birlikte sağlıklı günlerde buluşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.